معلقاسیون

 

امروز بعد از ظهر همه چی مشخص میشه!

دیشب همش کابوس میدیدم .

میدیدم با یکی دارم مزدوج میشم حالا قبلا با یکی دیگه هم مزدوج شده بودم بعدش اون قبلیه اومده بود منو بکشه که چرا دارم با یکی دیگه مزدوج میشم.  یعنی تعبیرش چی میتونه باشه؟

وووی موندم چی بپوشم امروز .

دیروز با ابجیم رفته بودیم پالتو بخریم .اصلا یه پالتویی که ریختش به دلم بشینه پیدا نکردیم .اونقدرم گرون بودن که خدا میدونه.

حالا امروز مجبورم با پالتوی پارسالیم برم .

اونقدرم استرس دارم که نگو  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
قصه گو دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://ghesego.blogsky.com

خیلی واضح نمینویسی شاید به خاطر مسائل امنیتیه و...........
در هر حال امیدوارم اتفاقای خوبی بیفته وتکلیف اونجوری که تو میخوای تعیین شه
گلم دوسش داری اما دو دلی نه !
نوشته هات اینو میگه
به خدا توکل کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد