باز دلمان گرفته است.

بردم ۱۵ تومن دادم به عروسک باربی دختر عموم.حالا خودم تو حسرت یه عروسک ۲۰ تومنی موندماااااااا

ح دیگه سراغی نمی گیره.۲-۳ روز پیش مونده بود چی کار کنه.۱۰۰ تومن کم داشت که باید بدهیشو میداد..باز بردم بهش ۵۰ تومن دادم.اونم علتش این بود که بدجوری دلم میخواست ببینمش بهونه ای جز دادن پول پیدا نکردم.

جالبه که اون اصلا محل ...هم بهم نمیذاره.

فیلم

وای دلشوره دارم.آخه دیروز نرفتم سونو گفتم بعدا برم.باید امروز برم حتما..

امروز ح زنگ زده بود.میگفت یکی از دوستاش بهش قرض داره اینم روش نمیشد از دوستش پولشو بخواد.میخواست بره پیش دوستش اونم طلا فروشی داره ازش طلا برداره به جای قرضش .منم مامور کرد بهش تو مغازه زنگ بزنم و مثلا اون وانمود کنه من مامانشم و دارم بهش سفارش میدم که طلای فلان جوری برداره.یک فیلمی بازی کردیم با هم که بیا ببین.

آخرشم طلا رو گرفته بود و ۳-۴ مغازه اونورتر برده بود فروخته بود.

منم حقوقمو گرفتم ولی هنوز به ح نگفتم .

میخوام ایندفعه حقوقمو برا خودم وردارم و برم طلا بگیرم.

سونو

دیروز دوباره رفتم دکتر.جواب آزمایش رو نشون دکتر دادم.نوشت برا سونوگرافی.قراره امروز برم سونو.

دیروز ح دوباره پول میخواست.انگار که من بانک دارم.وقتی ازم سراغ میگیره حتما دو تا علت داره .یا پول یا هم س...

همشم این و اون میگن بچه مایه داره.ما که از وقتی باهاش دوست شدیم مایه داری ندیدیم ازش.همش چک برگشتی و بدهکاری و ...

با همه این اوصاف خیلی دوست داشتم همسر آیندم بود.هم خوشگله هم مهربون.خیلی هم باحاله(حال از اون لحاظ)

 

دیروز بهش اس ام اس دادم .

نوشت .یو؟

گفتم:ح؟

باز نوشتم :ح؟

۲ ساعت بعد نوشتم :ح؟

گفت :جونم؟

چیزی برا نوشتن نداشتم فقط دوست داشتم جواب اس ام اس اولیمو میداد..واسه همین فقط نوشتم دوست دارم.

نوشت :مرسی .منم همینطور.

یه اس ام اس دیگه دادم بازم جواب نداد.

نه به اون موقع که بهم نیاز داره و شب و روز زرت و زرت اس ام اس میده و زنگ میزنه .نه به الان که کل طلاهامو براش فروختم و هر دفعه که سر ماه میشه میاد حقوقمو ۲ دستی تقدیمش میکنمو حالا که دیگه فعلا نه طلایی هست و نه حقوقی و تازه هم که ... حالا ما رو تحویل نمی گیره..

رفتم دکتر گفت حالت تهوت از عفونتی هست که تو بدنته.

خیالم راحت شد.