بعد 2-3 ماه

زندگیم خیلی فرق کرده. 

حامد از زندگیم رفته بیرون. 

خوشحالم که رفت.دیگه مجبور نیستم هر ماه پولمو دو دستی تقدیمش کنم. 

آقا رفته لب تاپ گرفته..من بدبخت چقدر حرف شنیدم سر نبود طلاها.آه  

حدود 1.5 ملیون به من بدهکاره .حتی حاضر نشد بهم چک بده پول پیشکشش.منم دیگه سراغشو نگرفتم . 

جاشو با دوستای قدیمیم پر کردم. 

  

راستی یه چیز جالب!

 یکی عاشق منه.من همیشه می گفتم خوش به حال اونایی که تو دنیا یه نفر عاشقشونه..اما حالا ! 

انصافا همیشه من بهش بدی کردم و در جوابش خوبی دیدم. 

 

 

من تو زندگیم با سه جور آدم مختلف دوستم :یکی که عاشقمه و من بی تفاوتم بهش.  یکی رو دارم که میخوام باهاش ازدواج کنم و یکی رو دارم که دوسش دارم و بهم توجهی نمی کنه. 

 

عمو تا 2 هفته دیگه می ره آلمان.باز راحت میشم ایشا الله. 

  

این ماه دو تا النگو خریدم .چند روز بعدش طلا ارزون شد . کلی ضرر کردم .شانسو می بینی تو رو خدا؟ !